2008-02-28

Torsdag 28/2



Snart tillbaka!

6 kommentarer:

Annela sa...

Det var skönt att höra!

Linda sa...

Vilken sötnos!!!
Saknar dig.
Stor kram!

Anonym sa...

vilken underbar blogg o vilken underbar ton du har!(i ditt skrivande) jag börjar om stup i ett o vet ej till vem jag ska rikta in mig istället för å va mig själv...
jag ska iaf flytta till skane o malmö kommer att bli min stad...du får gärna tipsa mig om oaser o annat där...jag har heller inte varit denna pigga "tös" jag nu är...hö hö/
canasta...så kan jag

Lena sa...

Vad bra! :)

Tankevågor sa...

Vad skönt! Den där sortens kalvar är sååå söta!

På min blogg fick jag för mig att du skrev om en sak och sen insåg jag att du nog "bara" gratulerade till att vi fått vår! Därav fick du TVÅ svar från mig på din trevliga kommentar. Fniss...

Fortsättning följer nog...
Kram...kom snart tillbaka!

Mildamakter sa...

annela: ont krut förgås inte så lätt... ;o)

linda: visst är h*n ljuvlig? Jag föll som ett ton tegelsten när jag såg den. Kärlek vid första ögonkastet, i alla fall från min sida...

canasta: Tack för beröm och välkommen, både till min blogg och till Malmö :o)

panter: ja, det återstår ju att se förstås ;oD

londongirl: min kommentar hos dig rörde alls icke årstiden, utan den stora tilldragelsen hos er ;o)