2006-05-15

Yes!



Idag är iPod och jag riktigt goda vänner...minsann :o)

Sedan jag hade fått sova på saken...och för all del, gått ner lite i varv, så försökte jag mig på att ladda in lite musik i den idag, och se på fan...tomen, det gick hur bra som helst....så...jag tror jag kan det...*glad*

Nästa problem blir nu, att låta bli att skråla högt när jag går omkring med musiken i öronen, men jag antar att jag kommer att kunna avgöra om jag är för högljudd, av omgivningens reaktion, för säga vad man vill, någon sångare är jag INTE ;o)

8 kommentarer:

Malin sa...

Ja tänk så lätt det är att dras med i musiken...

Anonym sa...

Skrattar! När man har sansat sig lite då är hjärnan mer mottagligare! Ibland kan såna vara livsfarlig för en i trafiken! Det gäller att ha huvudet kvar när man går ut i trafiken:-)

Mildamakter sa...

malin: ja, vem kunde tro att moi skulle gå omkring med en tocken däringa mackapär, inte jag i alla fall :o)

anne-maj: Jag kommer inte att använda den i trafiken - att höra ordentligt är en viktig livförsäkring när man som jag cyklar mycket i innerstan :o)

Bambi sa...

Va duktig du är! Mäkta impad!!!

Mildamakter sa...

bambi: det är jag själv också ;o)

camerazz: jag är en teknisk dyslektisk inkontinent person...jag fullkomligt AVSKYR allt vad teknik och manualer heter...*ryyyyser*

Anonym sa...

Är du fast med iPoden nu?

dixi sa...

så då vet jag ... om jag möter dig på promenad i parken ;D

Mildamakter sa...

anne-maj: ja, man skulle nästan kunna tro det, men så illa är det inte...*ler*
Det är bara mycket omkring mig just nu, och min vidbrända hjärna klarar inte riktigt av att sortera allting

andromeda: jag har förstått att du har börjat röra dig här i mina hemtrakter, riktigt nära...kul :o)