2006-05-01

Måndag

Jag har inte varit speciellt aktiv här på länge nu.

Det beror delvis på att jag i snart en veckas tid har gått med tandvärk...*I hate*, guskelov inte oavbrutet, det har varit ibland flera timmar som har varit värkfria, men det tar så mycket energi att ha ont, så kroppen och knoppen är rent slut.

Sån tur är, så har jag en tid hos tandläkaren i morgon, så då får han banne mig rätta till vad det nu var han gjorde förra veckan, eller så får han helt enkelt dra ut tanduslingen, för nu är jag trött på att ha ont...minsann :o(

Vi har varit på Österlen över helgen, det var fint väder ca 1 timme när vi kom ner dit, sen har det banne mig ösregnat den mesta tiden för övrigt, så humöret har inte varit helt på topp, om man säger så...och inte går det att ladda upp bilder på bloggen heller, jag har gett upp efter flera försök idag...och jag är så gnällig och grinig att jag inte borde få vistas bland folk...så därför går jag och lägger mig i badet ;o)

7 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Ja men det är i alla fall maj och vår! Hoppas badet funkar,... och att tanden slutar bråka!

Malin sa...

Det blir bättre!!!
Krya på tanden och njut av badet!

Anonym sa...

Badet gör en glad.....krya på dig!

Mildamakter sa...

klimakteriehäxan: ja - och inte snöar det heller...*ler*. Du har rätt, det finns mycket att vara tacksam över ;o)

malin: tack snälla :o)

anne-maj: Tack!
Jag är en badoman och använder badkaret som en snuttefilt i tillvaron, det funkar mot allt :o)

dixi sa...

det e sköönt att vara lite gnällg ibland ;)

Mildamakter sa...

andromeda: oooooom det är! ;o)

camerazz: jag hade då gladeligen haft löständer den senaste veckan, det måste jag ärligen tillstå. Tandvärk i 7 dagar är ganska okul ;o)

Anonym sa...

tandvärk är värk man inte vill ha...
förstår dig....