2006-05-12

Fredag

Det har varit hopplöst segt i Bloggland ett par dagar nu igen, ibland nästan hopplöst att lämna kommentarer vid de tidpunkter jag har varit ute och tassat runt bland mina favoritbloggare...och inte har jag kunnat blogga och lägga upp bilder som jag har velat på min egen blogg heller...*suckar*

Nåja - idag är det fredag igen, solen skiner och vi verkar kunna få en varm och skön dag igen.
Vid lunchtid drar vi ner till Österlen med bilen full av god mat och dryck, och sen är det sol och rekreation som gäller för hela slanten (hoppas jag åtminstone).

Det är väl inte för mycket begärt att solen ska skina lika generöst över helgen som den har gjort hela veckan, när vi har jobbat i stan?...*ler*

5 kommentarer:

Bambi sa...

Ha en skön helg!

Malin sa...

Vad härligt att sticka iväg.. Just nu för mycket på G hemma men snart ska vår vagn oxå fram ur garaget!!!
Ha en skön helg!!

Anonym sa...

Ha en underbar helg med massor med sol!

Anonym sa...

Hoppas du har en alldeles underbar helg på Österlen.
*kram*

Mildamakter sa...

bambi: tack så mycket...vi hade en riktigt härlig helg. Det är så fint därnere nu när allt blommar

camerazz: det låter okul, hoppas att du har fått chans att vara ute lite åtminstone

malin: jag förstår att du längtar. Det är onekligen något speciellt när man tar ut vagnen på årets premiärtur. Hoppas att du snart får prova på det :o)

nina: tack snälla :o)

mocca: Det har varit en härlig helg med sol och blåst i någotsånär lagom blandning :o)