2006-05-10

Onsdag

Tänk så mycket snabbare tiden verkar att gå nu när det är vår och fint väder.
Jag tycker inte alls att det var länge sen jag bloggade, men jag upptäckte till min stora förvåning att det är flera dagar sen...fast det är nog ingen som har missat något, det har inte hänt något särskilt...jag bara lallar runt och njuter av våren.

Tänk om man kunde konservera den här tiden, för att sedan kunna ta fram sin burk i tex februari, och då ta fram en strålande härlig vårdag...DET hade väl varit något det!...*ler*.

Igår blev jag äntligen färdig till att köpa ett nytt strykjärn.
Det har varit av behovet påkallat en längre tid, men inköpet har lixom aldrig blivit av, men så igår bestämde jag mig pang på rödbetan bara.

Givetvis så skulle nyförvärvet testas när vi kom hem med det, och milda makter vilken skillnad det var mot vårt gamla strykjärn. Skjortorna blev släta och fina med ett minimum av ansträngning, precis som det ska vara...*me like* :o)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan bara hålla med dig. Man har massor saker att göra när det blir varmare och ljusare. Tiden går väldigt fort och i bland är det en låååång dag.

Anonym sa...

Men... du har visst varit borta länge. Jag har tittat på samma inlägg i flera dagar.

Men det kanske är för att jag är sååå klok på en fläck ;-)