2006-04-02

Bloggstrul



Det är tydligen strul igen i Bloggland (någon som är förvånad?).

Igår när jag skulle lägga in lördagsbloggen, så strulade det i kubik och kvadrat, men till slut så fungerade det...trodde jag alltså.

Idag gör mig andromeda uppmärksam på att lördagsbloggen fanns i tre ex...*suck* och när jag skulle in och korrigera detta, så försvann två av dem, och det var ju helt ok,men en av dem var den bloggen som alla era kommentarer fanns, så tyvärr har de försvunnit också...tror jag i alla fall.

Åhhh vad jag blir trött på sånt hääääär...*surar*

5 kommentarer:

Morgondimma sa...

jag ser inte min blogg alls jag, så jag tar väl time out ett tag till

Mildamakter sa...

morgondimma: jag har inte kommit in på din blogg sen igår kväll...nog är det förstoppning i snörena alltid ;o(

Anonym sa...

Tur att du är kvar! Annars hade det blivit så hemskt.

dixi sa...

*s* ja, jag trodde du blev så exalterad att du bara var tvungen att ha tre ex av texten så att ingen missade att du är "såld" på Österlen ;).

Hade ni det bra?

Mildamakter sa...

monica:ja, jag får nog göra det, i alla fall de dagar som jag inte ska till jobb

anne-maj: gulle dig! :o)

andromeda: jag förstår att det såg dumt ut, jag hade inte själv lagt märke till det tidigare. Yep, solen sken, fåglarna tutade och man hörde havet och snön var borta. Kan det bli bättre? *ler*