2008-06-15

Söndag 15/6



Milda makter - 4 dagar kvar till det är midsommar!

Var tar tiden vägen...och hur kunde jag ligga en hel vecka fel i planeringen? Jag tyckte att jag hade allt under full kontroll - tills jag tittade ordentligt i almanackan och upptäckte att midsommar kommer en hel vecka tidigare än vad jag hade tänkt mig.

Allt jag hade tänkt att göra i lugn och ro blir nu helt plötsligt väldigt mycket mer akut...och så ska jag köra till Trelleborg två gånger för behandling hos kiropraktorn dessutom...vojne vojne.

Nu blir det till att sätta mig ner och skriva listor så att allt bli köpt och gjort tills på fredag, tur att jag är en listfreak av guds nåde...*ler*

2 kommentarer:

Linda sa...

Jag förstår precis. Men för första gången ska vi inte fira midsommar hemma, bara att göra en krans till håret och gå till dukat bord.
Så underbart!

Mildamakter sa...

Linda: ja det är skönt att få allt serverat ibland, även om jag tycker om att ha gäster och tycker att det är kul att laga mat