2011-01-04

Tisdag 4/1

Undrens tid är inte förbi.

Jag har två dagar i rad kommit till jobb i tid vilket inte har inträffat sedan snön kom någon gång i november.

Genast så blir snön, vintern och mörkret genast lite mer uthärdigt.
Det kaaaaan i o f s även bero på att jag har blivit med UGGS.

Kan bara inte begripa varför jag inte har skaffat mig sådana tidigare, har väl varit för snål kan jag tro, men de är ljuvliga att ha på sig. Det känns som om jag är ute och spatserar i morgontofflor och jag kommer på mig själv med att gå omkring med ett småleende på läpparna medan jag förnöjt viftar med mina varma tår i skorna.
De är helt klart beroendeframkallande...

4 kommentarer:

Ruta Ett sa...

det finns inget bättre än sköna skor och stövlar. Jag kan se dig sväva fram i snöiga Malmö.

Monica sa...

tänk att det skulle behövas ett par UGGS för dej för att gilla vintern och snön *s*

Kram Monica

Tankevågor sa...

Ha ha ha .....då kanske du äntligen kan fatta hur härligt det är med vinter och snö! ( Jag menar du kan ju inte ha de där sköna Uggsen på dig mitt i sommaren) ;-)

Mildamakter sa...

Linda: mmmm

Ruta 1: Ja sväva och sväva...*ler*, jag stövlar nog mer fram, men jag fryser inte i alla fall

Monica: Nja, jag kan nog inte påstå att jag gillar vinter och snö (än), men som sagt var, jag fryser inte längre om fötterna

Londongirl: Kan inte jag???? Joho då, är det bara så att jag fryser så skulle jag myyyycket väl kunna tänka mig att dra på dem. Det är det som är fördelen med att bli äldre, man bryyyr sig inte om vad andra tycker om en ;o)))