2008-03-08

Lördag 8/3


Se där ja - då har ju Canvråla rätt trots allt, det finns en gud.
Det måste det ju finnas eftersom Canvråla herself inte gick vidare i Sjungochskrikfestivalen.
I ärlighetens namn måste jag direkt tillägga att jag inte är ett duggandes dugg rättvis här, jag tycker helt enkelt inte om Canvråla och hennes glappande haka och maniskt stirrande ögon så för min del hade det inte spelat någon som helst roll vilken låt hon hade framfört.
Kan nu bara den där lilla Canvrålaklonen med den tomma blicken låta bli att vinna på lördag, så är jag helt nöjd.
Vem jag menar? Amy Diamond såklart.
Jag har sällan sett en så mekanisk artist uppträda, tom i blicken (ljuset är tänt med det är ingen hemma) och med Duracellkaninrörelser...näe, henne tycker jag minsann heller inte om...annars så bryr jag mig inte ett dugg om vem som vinner...

1 kommentar:

Lena sa...

:) Det var ord och inga visor...
Att Carola delar upp befolkningen i olika läger, det vet jag, men jag har inte reflekterat över A D i de termerna, än...