2010-05-15

Lördag 15/5

Tja, så har jag öppnat bloggen igen....

Är inte helt överens med mig själv om hur mycket bloggande det kommer att bli, men har i alla fall gått igenom det jag skrivit, tagit bort vissa inlägg och...tja, här är jag igen...
De (eller den) i min omgivning som kom med antydningar om min blogg kommer att finna...nada...vilket förhoppningsvis kommer att reta och med det är jag fullt nöjd!


Mycket vatten har runnit under broarna sedan sist...mycket jobb, lite sömn, mycket stress, ena benet i det stora svarta stresshålet med näsan tätt emot den berömda väggen, men en veckas semester har fått de stora svarta ringarna under mina ögon att försvinna, och jag sover (för det mesta) minst 5 timmar/natt, och det är ett stort framsteg.

Hade bara vädergudarna varit med mig så hade jag varit fullt nöjd, men man kan väl inte få allt antar jag :o)

6 kommentarer:

Lena sa...

Kul att hitta dig här igen, men du det verkar tufft just nu. Jag håller tummarna för vädergudarna, lite värme och sol gör det litelite lättare.

Elisabet. sa...

Välkommen tillbaka, madame.

Regn och rusk i Ystad, säkert inte bättre hos dig?

Ruta Ett sa...

Stort välkommen tillbaka! Jag har verkligen saknat dina rader då och då!
Här har jag det ungefär som du, men stretar på som en envis myra.

Monica R sa...

Härligt att du är igång igen <3 och tack att jag får vara här och läsa *kram*

semester gör underverk för utmattad kropp.. jag hoppas du kan få fler lediga dagar, nästa gång med sol.. för idag är det jag som norpat den *skööönt*

kram Monica

Mildamakter sa...

monica: klart att du får läsa...och är det någon jag unnar att ha sol och varmt om nu jag inte kan få det, så är det du, det ska du veta! *kram*

Tankevågor sa...

Vad roligt att du är tillbaka med en uppdatering! :-)
Men som sagt du verkar ha det tufft nu. Försök var rädd om dig och snart är det sommar med värme och sol ska du se.

(Har du haft problem med någon läsare alltså?)

Glad är jag liksom Monica ovan att jag får hänga med och läsa här.

SKÖT OM DIG! Kram!