2009-12-27

Söndag 27/12


Julen 2009 är avklarad och i morgon är det vanlig arbetsdag igen. Julen har varit snäll mot oss, alla har mått bra och julstressen har inte slagit till, det går bara man bestämmer sig för det, det är helt klart :o)
Det vita möget låg fläckvis på julafton sen trädde de goda vädergudarna in och det försvann med plusgraderna, helt perfekt enl min åsikt.
Jag har äntligen hittat ett strumpmönster som är helt 100, tack Ellis (här skulle det har varit en länk till ellis hemsida, men jag hittar inte min fusklapp där det står hur jag gör länkar, men googla så hittar ni hennes hemsida) och jag har stickat strumpor så att stickorna har gått varma.
I morgon är det arbetsdag igen för min del, och det kommer nog att gå det med...är ganska skönt att jobba i mellandagarna, man får gjort mycket som inte har hunnits med före jul.

Inga kommentarer: