2008-07-10

Torsdag 10/7


7 kommentarer:

Annela sa...

Jag hoppas att du får det härligt!! Hälsa Österlen!

Monica Hansen sa...

DEn bilden säger allt:) Ha en go semester!

Saga sa...

Ha en härlig semester!!
Kram :)

Tankevågor sa...

Hoppas du får en skön semester och att solen kommer att lysa på dig!
KRAM

Linda sa...

Jag tror jag kan se dig framför mig, eller du ser väl egentligen ut som på bilden :)
Fast filten behövs nog bara om kvällarna.
Nu är det härlig sommar!!!
Hoppas ni har det bra.
Stor kram!

Jag vinkar om jag drar österut tillsammans med resten av folket som drar på marknad :)

Anki sa...

Ha det alldeles underbart!
Jag har en vecka kvar till min semester. Behöver jag säga att jag längtar ;)

Mildamakter sa...

annela: det har varit en skön semester...och myyyyycket folk! :o)

ginger beer: tack snälla, den var härlig, mycket stickat blev det!

annika: tack min vän!! *kram tebax*

londongirl: mmm, solen har lyst i precis lagom mängd. det har varit skönt att vara ledig och bara få såsa omkring. *kram*

linda: likheten är nog ganska stor ja...*flinar*. Jag såg inte din vinkning, det var nog en eller annan i vägen ;o)

anki; näe det behöver du inte. Längtar man inte efter semestern så är man banne mig inte frisk! ;o))