2008-04-10

Torsdag 10/4


Inte gjort så mycket mer i dag än att arbeta och vara hos optikern och kolla synen för att se om jag ev kan ha linser...och det kunde jag...eventuellt ;o)
Han beställde linser som kommer om en vecka, och då får jag besked på hur det kommer att bli, ska bli lite både spännande och kul faktiskt.
Håller en tumme för Lindas räkning, det var visst nåt lag som spelar ikväll...fotboll och/eller hockey...eller nåt ;o)
Dagens motion:
Cykling: 12 km
Antal steg: 6003 (ja jag veeet att jag har varit lat, men det blir så ibland)

1 kommentar:

Linda sa...

Du är gullig, men det hjälpte inte.
När de spelar uselt så kvittar det hur många tummar vi håller.

Men du, lat?
Du cyklar ju för böveln mer än en mil om dagen.
Det är hur mycket som helst om man jämför med mina futtiga steg till och från bilen.
Nu känner jag ångesten flåsa i nacken....