2008-04-16

Onsdag 16/4



På en halv onsdag (dvs på arbetstid) fick jag ihop 4644 steg...och så har jag cyklat 12 km förstås.

Hade tänkt gå ihop lite fler steg, men så började det att regna lagom till jag kom hem...och jag är ganska så övertygad om att just min stegräknare ikkkkkke tål fukta och regn, så därför avstod jag från att ge mig ut och gå.

Vem är jag att fördärva min fina stegräknare?, det vore mig heeeeelt fjärran att ens försöka...sen att jag själv inte är speciellt förtjust i att bli blöt i onödan är bara en bisak i det stora hela ;o)

6 kommentarer:

Annela sa...

Nej, var rädd om din stegräknare. Här har det haglat idag hagel stora som ärtor. Då blir det inte många steg.

Morgondimma sa...

Det är som med min stavar, de tål inte heller regn!

Linda sa...

Med tanke på dina cykel-kilometrar så vinner du ändå...
Attans!
Jag satt stilla i regnet på stadion, tur att de vann - det var det värt!

Mildamakter sa...

annela: jag lyder dig mer än gärna ;o)

md: har du också lyckats få tag på grejor av dålig kvalité - så märkligt! ;oD

linda: *hehe*...du kunde ju suttit och trampat upp och ner hela matchen så hade du fått ihop måååånga steg ;o)

Saga sa...

Håller med Lindalotta. Cyklingen måste också tas i beaktning, det är ju trampSTEG man tar, eller hur!

Mildamakter sa...

annica: jamen, det är ju klart att det är så...varför har jag aldrig tänkt på det tidigare? ;o)