2009-06-05

Fredag 5/6


7 kommentarer:

Elisabet. sa...

Då får man önska madame en trevlig helg!
Här, regnar det ..-(

Lena sa...

Jag med! Här öser det ner. Jag ska lite senare idag bege mig mot havet, så jag är nöjd ändå. Trevlig Helg!

Mildamakter sa...

elisabet: detsamma önskar jag dig...och det regnade här i Malmö också när jag cyklade till jobb...och som vanligt slutade det regna när jag hade blivit dyngsur...*ler*

panter: ha en riktigt skön helg vid havet...förhoppningsvis kommer solen fram i alla fall någon stund :o)

Tankevågor sa...

YES! Här är jag redo för helgen! Hinner inte ut till ön...hm...kanske liiiite i så fall.
Här måste "avslutningsklännigen-skor-osv" ses över inför skolavslutningen. Skriva diplom till klassen och lite annat krafs som man håller på med som fröken i en etta som ska få sommarlov snart.

Sååå söt bild!

Ha det gott!

Linda sa...

Trevlig helg!
Jag tar långhelg nu, en si så där 15 månader eller nåt....

Lallis - liv och leverne sa...

*ler* VIlken härlig bild:) Ha en fin helg
kram Lallis

Mildamakter sa...

lg: vad mysigt det låter med skolavslutning för ettor. Jag kan fortfarande känna det där pirret man hade i kroppen när man var liten och det var dags för avslutning. Ny klänning och nya skor och saft och tårta efteråt.
Åh vad nostalgisk jag blev nu :o)

linda: tala om långt sommarlov ;O)

lallis: detsamma min vän!