2006-06-06

Tisdag

Usch och fy vad bloggland krånglar.
Jag försökte skriva en blogg i går, men se det ville inte bloggland vara med om, inte heller gick det att lämna några kommentarer hos er andra...*suckar*.

Nåja, jag är tillbaka igen efter nästan två veckors semester.

Vi har varit nere på Österlen och vädret har väl i ärlighetens namn inte varit det bästa hela tiden, inte ens halva tiden om jag tänker efter riktigt noga, men lite solbränna har det blivit och vi har passat på att vara utomhus de stunder när inte regnet har skvalat ner.

Det är så otroligt vackert därnere nu, allting blommar och fruktträden är precis översållade med blommor, det ser ut precis som jag minns filmen Bröderna Lejonhjärta.

Hade det gått att lägga in bilder så hade ni fått se, men se det här jädrans bloggland lider ju tydligen av förstoppning nu igen och är inte ett dugg samarbetsvillig...*suckar igen*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Blogspot.com-Killarna är väl och festar nationaldagen?

Välkommen hem! Vackert skriver du om stället, INNAN turisterna kommer?

Mildamakter sa...

anne-maj: ja, förmodligen är det väl så...*ler*

Bambi sa...

Ser fram emot bilder!

Mildamakter sa...

Nämen - detta är inte sant! jag kom in på min egen blogg, det har jag inte gjort sen i tisdags...*gör vågen*

ellis: tack så mycket!...*glad*

bambi: det gååååår ju inte att lägga upp bilder på den här attans bloggen...men ta det lugnt, det kommer bilder när förstoppningen i bloggland har släppt :o)

Elisabet. sa...

Ja, visst är det vackert här nere nu!!
Körde omkring på moppen igår och insöp rapsdoft ... nästan så man gick itu ...
Mmm.

dixi sa...

Kivki och österlen är underbart att visstas i vid denna årstid.
Min mor har varit ute på deras marker som ligger en bit ovanför Kivik och hitat massor vilda okrideer där, så dem ska jag åka och titta på snart.

Så vad blev det på Buhres då?

Mildamakter sa...

camerazz: ja det borde man banne mig göra, men det är inte bara jag som har det klyddigt, det klagas över detta lite överallt tycker jag

elisabeth: ja Skåne är verkligen underbart vackert nu :o)

andromeda: På Buhres?? *fudnerar*...det blev nog sill och lax, det brukar det bli...och så köpte vi lite getost och en kavring.
Orkideérna blommar för fullt nu. Vi gick mellan Tjörnedalagården och Vik i går, och det var alldeles fullt av dem...*me like* ;o)