2006-06-11

S O M M A R L O V !



Jag stänger min blogg för sommarlov nu.

Det har varit sällsynt trögt i bloggland de senaste veckorna och det gör mig helding, så jag har beslutat mig för att ta sommarlov, och jag hoppas att blogglandets förstoppning har gått över till hösten.

Jag önskar er alla som har varit vänliga nog att titta in till mig här, en riktigt skön sommar. Jag kommer att fortsätta att följa mina favoritbloggare och lämna kommentarer hos er, om nu blogglandet tillåter det vill säga :o), men annars så ses vi till hösten.

Må bäst och kram på er!

16 kommentarer:

Bloggblad sa...

Ha det så trevligt!
Birgitta Lindeblad som gjort damen ser inte ut så själv. Undrar just om hon använt mig som modell...

Mildamakter sa...

Nähä du försök inte - det är jag som stårr modell för damerna...skulle man tro åtminstone ;o)
Jag är helsåld på hennes bilder, de är bara SÅÅÅÅ sköna :o), jag köper hennes kalender varenda år, och blir lika glad varje månad när jag vänder blad...

Anonym sa...

ha en jättefin sommar - jag räknar med att du är tillbaks i höst!! =)

Ilva sa...

Ha en harlig sommar med manga bilder! Jag kommer att titta in pa Flickr!

Mildamakter sa...

Sara: jag har järnkoll på din blogg...och på valpbloggen - tro ingen annat ;o)

ilva: jag kommer att titta in på din blogg vareviga dag...är alldeles beroendende både av dina bilder och av dina recept :o)

Anonym sa...

Ha en underbar sommar! Svensk! Vi hörs till hösten!

Bambi sa...

Ha det så bra, vi hörs!

dixi sa...

såå, vad ska du göra på sommarlovet då??? ;)

Mildamakter sa...

camerazz, anne-maj och bambi: jag önskar er detsamma...såklart ;o)

andormeda: så lite som möjligt, hade jag tänkt ;o)

Elisabet. sa...

Njut och må gott!
Lyssna till fågelkvitter och vindsus.
Och vågskvalp.

Elisabet

Anonym sa...

Går det bra? *s*

Annapelu sa...

Ha en jätteskön sommar! jag är inne på sista 20 minuterna - sen är det SEMESTER!!!!!
Vi hörs säkert i höst.
Kram !

Anonym sa...

Hur långt sommarlov har du?

Mildamakter sa...

nina: hur långt som helst...skulle man ju kunna tro, men jag har tagit mig i kragen idag och fått ur mig en liiiiten bloggning ;o)

Bloggblad sa...

Jo, damerna är fina. Men jag skulle inte våga använda någon annans bilder... jag som skriver själv vill ju inte bli kopierad utan ersättning...

Trevligt att du är tillbaka från din bloggarpaus.

Mildamakter sa...

bloggblad: mmm, du har rätt i det...jag ska sluta använda dem och bara använda allmänna gifar och egna bilder. Tack för påminnelsen :o)