2012-07-25

Onsdag 25/7

Nämen...oj...jag kunde logga in.
Kom helt plötsligt att jag ju faktiskt har en blogg. Att den är sorgligt misskött har jag lyckats förtränga och nu när jag skulle logga in så ser jag till min förvåning att det ser helt annorlunda ut än vad jag minns det. Att jag dessutom har bytt dator från pc till mac spelar kanske också in. Vid bytet förlorade jag alla bilder jag brukade knö in i bloggen så nu blir det bara text.

Såg till min stora förvåning att det fortfarande är många som kommer och hälsar på mig när de söker efter citronsill - och det gör de rätt i. Det receptet är snudd på kriminellt bra så det är verkligen roligt att det sprids. Hoppas bara att ni som ev använder receptet fortsätter att sprida det för det förtjänar det verkligen *jajamänsan*

3 kommentarer:

Monica R sa...

Klart vi kikar in här! det plingar till hos mej när du uppdaterat, perfekt :-)

fortsätt gärna blogga.

kramis Monica R

Mildamakter sa...

Gulle dig!!!!!

Anonym sa...

You really make it seem so easy together with your presentation however I to find this topic to be actually something
that I feel I would by no means understand. It sort of feels too complex
and very vast for me. I am taking a look ahead for your next put up, I will try to
get the hang of it!

My blog: Free Sex In Mississippi