2006-01-20

.

Dagens träningspass ... en nära-döden-upplevelse...

15 kommentarer:

Klimakteriehäxan sa...

Jo tack, kommer just därifrån...

Mildamakter sa...

klimakteriehäxan: skönt med folk som vet vad man pratar om :o)

bambi: och den visar ändå inte på låååånga vägar hur det verkligen var... ;o)

Malin sa...

Oj det låter jobbigt.. Jag hade nog oxå ett par sådana när jag körde den lilla ynkliga milen hem från stan idag..

dixi sa...

Var det för att du fick "pulsa" i snön tro? *ler*

Anonym sa...

Åh jag älskar fiugrerna på din blogg. Var det själva träningen eller transporten dit?

Mildamakter sa...

malin: ja att köra bil däre nere på stäppen är säkert inte helt kul idag. Skönt att det gick bra i alla fall..

andromeda: säkerligen, plus ett nytt program som hittade en massa olika muskler som jag inte visste om att jag hade. Det var ett extrapass rygg-och nackgympa, och det var INTE att leka med ska jag be att få säga :o)

Mildamakter sa...

anne-maj: bussen var försenad och överfull med stressade människor, så jag hoppade av halvvägs och gick till gymet istället.
Passet idag var en extrainsatt rygg- och nackgympalektion, och jag hittade massor av nya muskler som jag inte hade en aning om att jag hade...*ler*

Anonym sa...

*S* var det så illa? hoppas att det kändes bra efteråt iaf *L*

Mildamakter sa...

mocca: det var värre än så kära du...*suckar tappert*.
Har du kollat din mail förresten? ;o)

Anonym sa...

Jag har kollat mailen :)
Blev också inspirerad att skriva ett inlägg om när jag boxades, efter att ha läst om ditt träningspass.
Keep up the good work!

Mildamakter sa...

mocca: oops, är du så våldsam av dig?, ska genast skynda till din blogg och läsa.. :o)

Anonym sa...

Jösses!
Du ser ju ut att behöva konstgjord andning... minsann!

Mildamakter sa...

nina: jag behövde både ny andning och ny kropp...*leeer*

Anonym sa...

Precis därför jag inte ens brukar våga mig på ett försök...!

Mildamakter sa...

tonårsmorsa: jodå, på det bara, det är kul...i alla fall efteråt ;o)