2005-11-20

Frågor

Hittade dessa frågor i Jejjis http://jejjis.webblogg.se/ blogg.
BRUKAR DU KOMMA I TID? till 99%
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST? En bit sill
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Igår
HUR KÄNNER DU DIG NU? Trött
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart,blått och grönt, tror jag
KAN DU LAGA MAT? Ja
VAD PLUGGAR DU? Ingenting, men försöker lära mig blogga och fotografera
VAD TYCKER DU OM FÖTTER? Nää fyyyyy
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Nej, vi har inga barn
VAD SAKNAR DU? Självförtroende
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? Det kommer jag inte på så här på rak arm
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? Nej
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Ja
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? Vatten...och mjölk till gröten
RAKAR DU BENA? Nop, har aldrig gjort det heller, har inte hår på benen
ÄR DU NYTTIG? För det mesta, även om man inte kan tro det när man ser mig :o)
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? Mellan 22 och 23
VAD SKA DU GÖRA I VINTER? Försöka återhämta mig från utmattningsdep
PROJEKT JUST NU? Jaaa, det är mycket det...
VAD BORDE DU GÖRA? Rensa i lådor och garderober
VAD VILL DU GÖRA NU? Sova en hel natt utan att vakna
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? I hela mitt vuxna liv
JAY LENO SHOW? Inte speciellt kul
VARFÖR HÅNGLAR MAN? Ja säg det ;o)
ÄR DU BLYG?Ja, men jag låter inte folk märka det
ÄR DU POLITISKT AKTIV? Nop
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? 07,30
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Inget, är pinsamt omusikalisk och kan knappt spela radio
VILKEN IDROTT SYSSLAR DU MED? Tränar på gym 3 ggr/v och försöker röra på mig varje dag
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? Spelar inte TV-spel
VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST? Snood
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Mail; är mailoman och är med på maillistor
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? *funderar*..nääää
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Ja
ÄR DU BISEXUELL? Nej
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Det varierar, men jag dricker aldrig så mycket så att jag blir full
AR DU SPYTT OFFENTLIGT? Nej bevare mig väl, avskyr att spy
VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN? Vet inte...*funderar*...antagligen att jag har pratat för mycket
ÅNGRAR DU DET?
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Ingen aning
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Stjärnor???... kajal har jag
BRUKAR DU SMINKA DEJ? Ja.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Ja, i stort sett
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU? Blå jeans, långärmad t-shirt och lammullskofta
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU? Mörkbrunt
HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Jag är gift, nästa år firar vi silverbröllop (25 år)
VAD VILL DU JOBBA MED? Jag trivs väldigt bra med det arbete jag har
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Njaäe.... :o)
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Familjen, att få vara friskt, att vara på Österlen
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? Det jag inte gjorde
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? Lyssnar inte så mycket på musik
KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? Svårt - det varierar med humör och tillfälle
ÄR DU TRÖTT? Ja, alltid
NÄR VAR DU FULL SENAST? Det kommer jag inte ihåg
SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON? Tillsammans med min man
BÄSTA GRUPP/ARTIST? Ingen aning
HUR MÅNGA SKOR HAR DU? Det vet jag inte...inte så många, men jag har så jag klarar mig :o)
FAVORITRÄTT? Du milde tid - det är ju så mycket som är gott :o)
RÖKER? Nop, slutade för 12 år sen, efter att ha rökt 40 cig/dag i nästan 20 år
SNUSAR? Näää, fy, vad ska det vara bra för? ;o)
VAD GÖR DU IMORGON? Tränar

Inga kommentarer: